BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Her hos personaleadministrationen i B&U Staben søger vi en kollega, som ønsker en "mulighedernes stilling". Så hvis du synes, at forhandling, løn, og hvad alt dertil hører, lyder spændende og motiverende, er det lige præcis dig, vi mangler.
Om jobbet
Som løn- og forhandlingskonsulent hos os vil du få dine egne ansvarsområder, hvor forhandling med faglige organisationer og understøttelse af ledere og chefer i lønsager er nogle af de primære områder. Opgaverne omkring løn spænder vidt.
Du vil blive den bærende og drivende kraft i forhold til løn og forhandling samt udarbejdelse af alle vores forhåndsaftaler inden for Vejle Kommunes største forvaltningsområde – børn og unge.
Vi kan tilbyde dig
Når du starter hos os, bliver du en del af et inkluderende og fagligt stærkt team, som vil hjælpe dig godt ind i stillingen og klæde dig på til at kunne løse dine opgaver.
Vi er en familievenlig arbejdsplads med fleksible arbejdstider og mulighed for at arbejde hjemme. Hos os er der rum til humor, højt humør og godt kollegaskab.
Vi drømmer om
- En kollega med et positivt livssyn, som vil bidrage til det gode humør i afdelingen
- At du har erfaring inden for forhandling af individuelle løn- og ansættelsesvilkår, lokal- og forhåndsaftaler og generelle aftaler inden for personaleområdet.
- En kollega, der har erfaring med udtræk og behandling af data fra KMD Opus, rollebaseret indgang og KRL.
- At du ser udviklingsmuligheder i det personaleadministrative område og brænder for at finde de bedste løsninger for alle involverede parter.
Som ansat i B&U Staben får du 24 kollegaer, som bl.a. arbejder med økonomi, jura, HR, udvikling, GDPR og kommunikation.
Dit faglige fællesskab vil være med personaleadministrationen i B&U Staben, hvor vi er 1 afdelingsleder, 3 personalekonsulenter, 2 fuldtids- og 1 deltids personaleassistent og dig som løn- og forhandlingskonsulent. Du vil få en stor berøringsflade i en forvaltning med ca. 100 decentrale afdelinger/institutioner, som du dagligt yder vejledning og sparring til.
Ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst.
Fastansættelse på 37 timer ugl.
Tiltrædelse 1. oktober 2023
Spørgsmål
Har du spørgsmål til stillingen er du meget velkommen til at kontakte afdelingsleder Marianne Lykke Andersen på tlf.: 27 13 15 04 eller mail: mande@vejle.dk.
Ansøgningsfrist
Hvis vi er lykkedes med at overbevise dig om at søge stillingen, skal din ansøgning med relevante bilag være os i hænde senest 20. august 2023.
Der holdes 1. og 2. samtalerunde 24. august og 29. august 2023. Der gennemføres test mellem 1. og 2. samtale.
Send din ansøgning
Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen "Send ansøgning". Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag.
Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering.
Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post.
Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.
Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk/tilflytter.
Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=44bc374c)
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Vejle Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Vejle Kommune, Skolegade, 7100 Vejle
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 20-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://www.ofir.dk/resultat/Jobannonce.aspx?ofirId=44bc374c&action=sendApplicationUrl&utm_source=job.jobnet.dk&utm_medium=referral
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5882734